Richtlijnen RIVM

Beste leden/ ouders/verzorgers,

Ook wij als vereninging moeten ons houden aan de landelijke maar ook gemeentelijke richtlijnen. Om ook binnen te kunnen blijven sporten is het belangrijk dat we ons allemaal aan de regels gaan houden. We zullen als vereniging hier ook streng op toezien. Mochten situaties veranderen zullen we dit via de site https://www.turnverenigingsomeren.nl en facebook communiceren. Voor vragen kunt u terecht bij Ingrid van der Lubbe 06-23526303 of ingrid@turnverenigingsomeren.nl

Hieronder vindt u de algemene richtlijnen die wij hanteren.

• Voor alles geldt: gezond verstand gebruiken staat voorop
  • Volg altijd de aanwijzingen van de leiding op – Heb je klachten dan thuisblijven. Krijg je tijdens het sporten klachten word je verzocht meteen naar huis te gaan.
  • Zorg dat je op het juiste tijdstip bij de zaal bent en na het sproten meteen vertrekt.
  • Hoesten en nies in de elle boog of de mouw van je kleding (hoest /nies niet in de hand)
  • Houd 1,5 meter afstand met personen van 18 jaar en ouder – Tijdens het sporten hoeft geen 1,5 meter afstand gehouden te worden, maar wel tijdens rustmomenten, voor en na de sportactiviteit en tijdens de warming up – Vermijd drukte
  • Was vaak je handen met water en zeep. Juist voor en na bezoek sportlocatie
  • Schud geen handen