Turnseizoen weer van start!

Maandag 24 augustus eerste lessen

Beste ouders/leden van Turnvereniging Someren cos

De vakantie is met nog een paar dagen te gaan weer bijna voorbij.
Gelukkig mogen we vanaf 24 augustus weer ‘gewoon’ gaan sporten in de Microhal en/of gymzaal in Someren-Eind. Wat fijn voor iedereen dat het weer mag.

Wel moeten wij ons wederom aan bepaalde richtlijnen van het RIVM/Gemeente houden. We hebben deze in kaart gebracht en verzoeken u/jullie als ouder/leden deze goed te lezen en uiteindelijk ook na te leven. We moeten nu eenmaal nog die 1,5 meter als volwassen verplicht handhaven. Vandaar een vriendelijk toch dringend verzoek om de richtlijnen even door te lezen en verder het verzoek m.b.t. deze richtlijnen te handhaven, voor een ieders veiligheid.
Mochten de regels weer aangepast worden, zullen wij u hierover zo snel mogelijk berichten via onze website/Facebook of een mailbericht sturen.

De lessen starten weer op vanaf maandag 24 augustus. Let op: op de maandag zijn de lessen met een half uurtje vervroegd. De leiding heeft u voor de vakantie een bericht gestuurd.

Wij wensen u/jullie allemaal veel sportplezier toe.

Leiding en bestuur Turnvereniging Someren cos