Wist je dat..

…… er de volgende regels gelden tijdens de gymlessen:

• Zorg dat alle sieraden uit of af zijn (thuis bewaren);
  • Zorg dat lange haren op een staart gebonden zijn;
  • Zorg dat je gym- of turnschoenen aan hebt (blote voeten mag ook, maar is niet wenselijk);
  • Geen kauwgom of snoepjes tijdens de les;
  • Niet met gewone schoenen in de gymzaal

.…… de wedstrijdgroepen jongens en meisjes verplicht zijn om tijdens de wedstrijden in kleding te verschijnen welke door het bestuur is voorgeschreven. Voor meer informatie kunt u terecht bij de leiding.

…… er elk jaar een jaarvergadering wordt gehouden door de vereniging. De leden en de ouders van onze jongste leden zijn dan van harte welkom tijdens deze vergadering om eens te luisteren naar en mee te praten over de gang van zaken in de vereniging.

….. het lidmaatschap NIET automatisch stopt, u moet deze zelf opzeggen. Mondeling bij de trainer is niet voldoende. Opzeggen kan alleen schriftelijk via het contactformulier op de website of via een mailbericht naar info@turnverenigingsomeren.nl, met daarin duidelijk de voor- en achternaam van u of uw kind, adresgegevens en geboortedatum van u of uw kind. Mogelijk dat u ook een reden kunt vermelden bij een afmelding. Opzeggen altijd vóór de 20e van de maand zodat we deze mutatie nog kunnen verwerken in het systeem.

.…… Turnvereniging Someren Centre of Sports zeven ereleden heeft. Adriaan Swinkels is als eerste benoemd tot erelid. Tijdens de grote uitvoering van 2006 is Gerhard Hurkmans benoemd tot erelid en tijdens de grote uitvoering van 2012 is Han Thijs benoemd tot erelid. Tijdens de viering van ons 25 jarig bestaan, zijn ook Ruud van Dongen en Piet Beerens benoemd tot erelid. In 2018 is tijdens de kerstuitvoering ook Maria van Lieshout benoemd tot erelid. In 2021 is tijdens de jaarvergadering Ingrid van der Lubbe tot erelid benoemt.