Buitenlessen van start

Op 9 en 16 mei start buitenlessen

Als vereniging zijn wij druk bezig geweest om een leuk alternatief aan te bieden op onze turnlessen. We mogen nog niet de zaal in, maar we willen graag buitenlessen aanbieden op zaterdag 9 en 16 mei. Zo kunnen we toch samen bewegen. Aan de hand van de e.v. nieuwe maatregelen die in de komende weken worden genomen, zullen wij u opnieuw berichten sturen over de weken daarna.

Wat houdt dit in? Op zaterdag 9 en 16 mei worden buitenlessen aangeboden op de Potacker in Someren (Potackerweg 21). Alternatieve bewegingslessen worden in de buitenlucht aangeboden onder voldoende toezicht. Aan de hand van de aanmeldingen wordt de turn(st)er ingedeeld om lekker te komen sporten. De lessen zullen drie kwartier duren en daarna is er een kwartier om de groepen veilig te wisselen. Wij raden u aan een legging of lange sportbroek te dragen in verband met het bewegen op kunstgras. Sportschoenen zijn verplicht.

Onderstaand vindt u de richtlijnen die wij zullen aanhouden. Gelieve deze richtlijnen goed door te lezen en indien nodig bespreken met uw kind.

Aanmelden kan tot en met donderdag 7 mei 18.00 uur via het inschrijfformulier onder aan deze pagina. Dit formulier graag versturen naar info@turnverenigingsomeren.nl. Uiterlijk vrijdagavond 8 mei ontvangt u een mail met de indeling van de groepen. Het is mogelijk dat we op het laatste moment nog moeten beslissen of een les door kan gaan of niet in verband met weeromstandigheden of andere omstandigheden. We zullen dit indien mogelijk zo snel mogelijk via onze site communiceren. We vragen om uw begrip wanneer u voor niets naar de Potacker komt.

Daarnaast zullen er de komende tijd filmpjes verschijnen op ons YouTube kanaal: Turnvereniging Someren. Hierop zullen filmpjes verschijnen zodat kinderen ook thuis aan de slag kunnen met bewegen.