Geen turnen tot 14 januari

Update Corona maatregelen – 19 december

Tijdens de persconferentie van zaterdag 18 december zijn er door het kabinet nieuwe maatregelen aangekondigd om te voorkomen dat de Omikronvariant zich sneller gaat verspreiden.

Een van de maatregelen is dat vanaf 19 december 5.00 uur alle binnensportlocaties gesloten moeten worden. Dit betekent dat het vanaf zondag 19 december niet meer mogelijk is om gebruik te maken van de turnhal in Someren en Someren-eind en we tot in ieder geval 14 januari 2022 alle turnlessen stil moeten gaan leggen.

Op 9 januari volgt er vanuit het kabinet een nieuwe update. Wij zullen u kort daarna informeren over wat er wel en niet mogelijk is.

Contributie
De contributie zal tot 14 januari stopgezet worden. Voor de groepen die in december al niet of maar gedeeltelijk gebruik hebben kunnen maken van de Microhal, zullen wij ook geen of minder contributie heffen.

Wij hopen op uw begrip en wij wensen u ondanks alle verscherpte maatregelen zalige kerstdagen en een gelukkig en vooral gezond 2022 toe!