Het is zomervakantie!

Laatste les is geweest

Gisteren, zaterdag 4 juli, heeft de laatste buitentraining plaats gevonden van dit seizoen. Wat was het een leuke training! Iedereen werd ook nog eens getrakteerd op een ijsje van IJssalon Hartentroef.

Het is een raar seizoen geweest. Waar we aan het begin van het seizoen hard hebben gewerkt en getraind in de zaal en de selectie zich heeft voorbereid op het wedstrijdseizoen, moesten we in maart per direct stoppen. Geen turnlessen meer, niet meer samen met je vriendje(s) of vriendinnetje(s) sporten. Gelukkig mochten we in mei weer beginnen met buitenlessen. Hier hebben veel van onze leden gebruik van gemaakt. We hebben dit dan ook echt als een succes ervaren!

Nu is het tijd voor een welverdiende vakantie. We hopen dat we na de zomervakantie weer in de sporthal mogen starten met de lessen en trainingen. We houden hiervoor de regels van de overheid en de RIVM in de gaten en zullen jullie hierover informeren voor de start van het nieuwe seizoen.

BELANGRIJK: De maandaggroepen beginnen allemaal een half uur eerder. Kijk voor de exacte tijden op de pagina ‘lesrooster‘. Hier vind je voor jouw groep de juiste tijden.

Rest ons nu om jullie allemaal te bedanken voor jullie inzet en jullie een hele fijne vakantie te wensen! Geniet, maak plezier, maar bovenal: blijf gezond! We beginnen weer op maandag 24 augustus om 17.30 uur.

Tot na de vakantie!