Succes voor Somerense turners tijdens voorjaarscompetitie in Zierikzee

Zaterdag 21 januari vond in Zierikzee de eerste wedstrijd van de jaarlijkse voorjaarscompetitie voor de heren plaats. Van Turnvereniging Someren Centre of Sports kwamen 3 turners in actie en met succes. In de categorie pupil C vormden Tijn Linders een team met jongens van HT’35 uit Helmond en GV Best. Zij behaalden met 264,05 punten de 2e plaats en daarmee de zilveren medaille. Individueel behaalde Tijn met 91,10 punten de 3e plaats en daarmee de bronzen medaille. In de categorie Jeugd C vormden Tom Verdonschot en Stan Swinkels een team met jongens van St Christoffel uit Venray. Zij behaalden met 253,55 punten de 2e plaats en daarmee de zilveren medaille. Individueel behaalde Tom Verdonschot met 86,15 punten de 4e plaats en Stan Swinkels met 88,75 punten de 1e plaats en daarmee de gouden medaille. Een geslaagd weekend dus voor de Somerense turners.