Turnvereniging Someren COS lanceert nieuwe website en presenteert nieuw logo!

Vanaf 19 december 2019 is onze nieuwe website online! En dat niet alléén. We presenteren hiermee ook ons nieuwe logo.

Dit jaar zijn het bestuur en de PR commissie aan de slag gegaan met een nieuw logo en een nieuwe website. Beide waren naar ons idee aan vervanging toe en we wilden onszelf in een nieuw jasje steken. Om dit te bewerkstelligen hebben wij de samenwerking opgezocht met Ties Steenstra van Steenstra Media (www.steenstramedia.nl) en Lieke Gommers van Studio Lieke Gommers (www.studioliekegommers.nl). Voor het ontwerp van het nieuwe logo is het oude logo gebruikt zodat we voor iedereen herkenbaar blijven. Onze wensen en ideeën voor de website hebben we besproken met Ties en hij heeft voor ons de website gebouwd zodat hij weer helemaal van deze tijd is.

Het nieuwe logo is niet alleen te vinden op onze website. Het is vanaf nu ook te zien op onze kleding en trainingspakken. Ook de kleding hebben we met ingang van dit seizoen vernieuwd. Afgelopen weekend was het logo al te bewonderen op de trainingspakken tijdens de clubkampioenschappen van de selectiegroep meisjes.