Wedstrijd 27 Jan. Reuver - Heren

Zaterdag 27 januari vond in Reuver de eerste wedstrijd van de jaarlijkse voorjaarscompetitie voor de heren plaats. Van Turnvereniging Someren Centre of Sports kwamen 6 turners in actie en met succes. In de categorie Instap B vormde Mick Custers een team met jongens van Turning Point uit Tilburg en St Christoffel uit Venray. Zij behaalden met 262,2 punten de 5e plaats. Individueel behaalde Mick met 87,95 punten de 15e plaats. In de categorie Jeugd B behaalde Tijn Linders met 51,20 punten de 10e plaats. In de categorie Junior 1 C  behaalde Stan Swinkels met 59,75 punten de 3e plaats en daarmee de bronzen medaille. In dezelfde categorie behaalde Tom Verdonschot met 60,30 punten de 2e plaats en daarmee de zilveren medaille. In de categorie Senior C  behaalde Thijmen van Weert met 60,20 punten de 3e plaats en daarmee de bronzen medaille. In dezelfde categorie behaalde Tim van Deurzen met 61,50 punten de 2e plaats en daarmee de zilveren medaille. Een geslaagd weekend dus voor de Somerense turners.