Buitenlessen gaan door

T/m 4 juli buitenlessen op de Potacker

Wat waren de buitenlessen afgelopen zaterdag een groot succes! En wat hield iedereen zich goed aan alle richtlijnen, complimenten aan alle leden en ouders!

Daarom willen wij de komende weken tot aan de zomervakantie door gaan met de buitenlessen. Dit betreft de volgende data:
– Zaterdag 16 mei
– Zaterdag 23 mei
– Zaterdag 30 mei
– Zaterdag 6 juni
– Zaterdag 13 juni
– Zaterdag 20 juni
– Zaterdag 27 juni
– Zaterdag 4 juli

Je hoeft je niet meer aan te melden voor deze lessen. Als je graag komt sporten ben je van harte welkom!

Wel hanteren we de leeftijdscategorieën zoals we die de afgelopen week hebben toegepast, daardoor creëren we ruimte voor iedereen. Echter willen we erbij vermelden dat dit richtlijnen zijn. Onderstaand nog een overzicht van de tijden (15 minuten wisseltijd) en leeftijden:
– 09.30 – 10.15 uur  –  4-5 jaar
– 10.30 – 11.15 uur  –  6-7 jaar
– 11.30 – 12.15 uur  –  8-9 jaar
– 12.30 – 13.15 uur  –  10-11-12 jaar
– 13.30 – 14.15 uur  –  plusgroep + onderbouw selectie
– 14.30 – 15.15 uur  –  13+ (ook 18+ leden mogen aansluiten)

Mocht je graag nog meer met bewegen bezig willen zijn dan kun je altijd een kijkje nemen op ons Youtube-kanaal Turnvereniging Someren. Hier staan inmiddels al een aantal filmpjes op en zullen de komende weken nog meer filmpjes geplaatst worden. Je hoeft je wat betreft sporten dus niet meer te vervelen!

Graag willen we als laatste nog even jullie aandacht vragen voor het volgende:
De Potackerweg dient gebruikt te worden als éénrichtingsweg. Wij willen jullie dan ook verzoeken om bij het verlaten van de Potacker, linksaf de Potackerweg in te slaan. Dit om onnodige drukte bij de wisseling van de lessen te voorkomen en om het voor de leden die op de fiets komen zo veilig mogelijk te houden.
Alvast hartelijk dank voor jullie medewerking.

Mocht een buitenles door omstandigheden (bv. slecht weer) niet doorgaan, dan melden wij dit ook weer via een mailbericht. Kijk vooraf even op de mail mocht je twijfelen. Kijk ook even in je ongewenste mailbox als je hoort dat iemand wel een mail ontvangen heeft en jij zelf niet. Bij twijfel kun je altijd even je juiste mailadres doorgeven: info@turnverenigingsomeren.nl. Natuurlijk ook met de mededeling dat als er nieuwe ontwikkelingen zijn m.b.t. de RIVM regels, wij daar dan natuurlijk ons programma op gaan aanpassen. Op onze website staan de veiligheidsrichtlijnen.

Wij hebben er weer heel veel zin! We hopen jullie allemaal weer te zien in de komende weken op de Potacker!