Nieuwe coronamaatregelen

Lessen gaan tot 19 januari 2021 niet door.

Beste leden/ouders/verzorgers,

In vervolg op de toespraak van premier Rutte zijn de coronamaatregelen aangepast. De besmettingen lopen op en de opnames in de ziekenhuizen ook. De overheid heeft gekozen voor een strenge lockdown, binnensporten mag niet meer en de sportzalen gaan allemaal dicht.

Dit houdt in dat er vanaf morgen 15 december geen lessen meer gegeven worden. Deze maatregelen zullen in ieder geval tot 19 januari 2021 gaan duren.

Het is geen leuk nieuws maar om de besmettingen terug te dringen naar een acceptabel aantal zullen we met zijn allen hier de schouders onder moeten zetten. We hopen dat we allemaal gezond blijven en snel weer mogen gaan trainen.

Op 12 januari is er weer een persconferentie van de overheid en dan zal er besloten worden hoe we verder gaan en of we de trainingen weer mogen opstarten. We zullen jullie dan weer op de hoogte houden via de mail, onze website, Facebook en Instagram.

Houd vol, blijf gezond! En wij wensen jullie ondanks alle beperkingen hele fijne feestdagen en alle goeds voor 2021.

Namens het bestuur Turnvereniging Someren cos