Nieuwe groepsles: HIIT-training op muziek

Na de zomervakantie starten we met HIIT-training op muziek

Turnvereniging Someren Centre of Sports start na de zomervakantie met een nieuwe groepsles. Wilt u graag van uw zomerkilo’s af of wilt u graag uw conditie verbeteren, dan is deze HIIT training iets voor u.

HIIT is een afkorting van High Intensity Interval Training. Het is een manier van trainen waarbij intensieve intervallen afgewisseld worden met korte rustmomenten. Deze manier van trainen zorgt ervoor dat je lichaam telkens opnieuw een inspanning moet leveren. Door de relatief korte rustmomenten worden er meer en sneller calorieën verbrand en gaat de conditie vooruit.

De lessen zullen gegeven worden op dinsdagavond van 20.00 uur tot 21.00 uur in de Microhal. Alle leeftijden vanaf 16 jaar zijn welkom. Bij deze lessen werken we met een 10-ritten-kaart voor €40,- die 15 weken geldig is, waarbij de vakanties niet mee tellen. De eerste 3 lessen kunt u gratis meedoen.

De eerste les zal starten op dinsdag 7 september 2021.

Wilt u zich graag opgeven of heeft u nog vragen, dan kunt u contact opnemen met:

Luuk Gommers: luuk@turnverenigingsomeren.nl