Spek de kas - Actie Jumbo Someren

Van 16 februari tot en met 12 April kun je punten sparen voor onze turnvereniging bij de Jumbo in Someren!

Hoe meer punten jullie doneren aan onze vereniging hoe hoger het bedrag is dat we aan het einde van de actie mogen ontvangen. Dit bedrag zullen wij vervolgens weer inzetten voor het up to date houden van onze materialen

Hoe werkt het?
Spaar zoveel mogelijk punten bij Jumbo Harrie Welten!
Hoe meer punten, hoe hoger het geldbedrag:
• Bij elke € 10,-* aan boodschappen ontvang je tot en met 12 april een waardebon met een unieke streepjescode.
• Deze bon is 1 punt waard.
• Scan de bon bij de scanzuil in de winkel.
• Doneer via het touchscreen jouw punt direct aan de vereniging van jouw keuze.
• Aan het einde van de actie verdeelt Jumbo Harrie Welten € 25.000,- naar verhouding over alle gedoneerde punten.
• Hoe meer punten jouw vereniging heeft, hoe groter het geldbedrag is dat wordt uitgekeerd!

Kan een afbeelding zijn van de tekst 'JUMBO Harrie Welten Someren Spek vereniging de kas van je of school C € 2 5.000'