Succes voor Somerense turners tijdens districtswedstrijd in Oirsbeek

In het weekend van 2 en 3 april vonden in Oirsbeek de tweede districtswedstrijden voor de heren plaats.

Van Turnvereniging Someren Centre of Sports kwamen 6 turners in actie en met succes. In de categorie pupil C vormden Tijn Linders en Jurre Jacobs een team met jongens van de Molenwiek uit Asten. Zij behaalden met 255,60 punten de 1e plaats en daarmee de gouden medaille. Individueel behaalde Jurre Jacobs met 84,80 punten de 3e plaats en daarmee de bronzen medaille. Tijn Linders behaalde met 87,25 punten de 1e plaats en daarmee de gouden medaille. In de categorie Jeugd C vormden Tom Verdonschot en Stan Swinkels een team met jongens van St Christoffel uit Venray. Zij behaalden met 247,30 punten de 2e plaats en daarmee de zilveren medaille. Individueel behaalde Tom Verdonschot met 56,95 punten de 11e plaats en Stan Swinkels met 86,50 punten de 3e plaats en daarmee de bronzen medaille. In de categorie junior2 C  behaalde Tim van Deurzen met 62,15 punten de 5e plaats. In dezelfde categorie behaalde Thijmen van Weert met 63,15 punten de 3e plaats en daarmee de bronzen medaille. Een geslaagd weekend dus voor de Somerense turners.

.