Update Corona regels vanaf 28 november

Geen turnlessen meer mogelijk na 17.00 uur

Op vrijdag 26 november zijn door het kabinet aanvullende en strengere coronamaatregelen aangekondigd, die helaas weer effect hebben op de turnlessen. Hierbij een actueel overzicht van de nieuwe situatie, die ingaat op zondag 28 november, 17.00 uur en in elk geval geldt tot zondag 19 december.

Geen turnlessen meer na 17.00 uur
De Microhal zal vanaf 17.00 uur gesloten zijn, hierdoor komen t/m 19 december de onderstaande lessen te vervallen.

– Recreantengroepen meisjes 6 t/m 14 jaar
– Recreantengroep jongens 6 t/m 14 jaar
– Recreanten plus meisjes
– Wedstrijdgroep meisjes – de woensdagavond en donderdagavond training
– Wedstrijdgroep jongens
– Jumpgroep

Momenteel zijn we als bestuur en trainers aan het kijken naar andere mogelijkheden in overleg met de verhuurder van de Microhal. Mocht hier meer over bekend zijn, komen wij hier natuurlijk zo snel mogelijk bij u op terug.

Turnlessen die wel door kunnen gaan
Gymzaal Someren-Eind
Vanaf 7 december gaan de twee recreantengroepen jongens en meisjes in Someren-Eind tegelijk les krijgen van 15.30 uur tot 16.45. Op 30 november is er voor deze groep een surprise viering van 15.30 tot 16.50 uur. Ook de gymzaal in Someren-Eind sluit om 17.00 uur.

De onderstaande turnlessen zoals die voor donderdagmorgen en het weekend gepland staan, kunnen gewoon doorgaan. Ook deze natuurlijk met inachtneming van de huidige regelgeving. Dit betekent dat alleen voor de ouder/kind gym, ouders in de zaal zijn toegestaan met de bekende regels, zoals QR-code en natuurlijk niet met klachten naar de Microhal komen.

– Ouder kind gym op zaterdagmorgen
– Kleuter en recreatiegym op zaterdagmorgen
– Wedstrijdgroepen op zaterdagmiddag
– De Gymfit lessen op donderdagmorgen voor de 65-plussers, gaan gewoon door, met inachtneming van de huidige regelgeving.

Wij hopen jullie hiermee voor nu voldoende geïnformeerd te hebben, mochten er vragen of onduidelijkheden zijn, kunt u ons altijd bereiken via ons e-mailadres info@turnverenigingsomeren.nl.

Bedankt voor uw begrip en medewerking.