Jubilarissen, opsteker van het jaar en een afscheid

Veel bijzondere momenten tijdens jaarvergadering

Op donderdag 17 september jl. vond de jaarvergadering plaats. Tijdens deze jaarlijkse vergadering zetten wij ook altijd onze jubilarissen en de opsteker van het jaar in het zonnetje. Daarnaast namen we afscheid van een van onze bestuursleden.

De jubilarissen voor dit jaar zijn:
– Anouk Kanters, 12,5 jaar lid
– Evelien Slaats, 12,5 jaar lid
– Jitse Venhuizen, 12,5 jaar lid
– Monique Adriaans, 12,5 jaar lid
– Anke van Horne, 25 jaar lid

Wij feliciteren alle jubilarissen en hopen nog lang van hun inzet te mogen genieten.

Ook werd de opsteker van het jaar bekend gemaakt. De opsteker van het jaar is iemand die we een hart onder de riem willen steken en/of iemand die iets moois/goeds gedaan heeft voor de vereniging.
Dit jaar ging de opsteker van het jaar naar Tess van Doorn. Zij heeft vanwege een zwaar auto ongeluk een tijdje niet kunnen turnen, inmiddels gaat het weer goed met haar en is ze weer te vinden in de zaal om te turnen!

Tess, gefeliciteerd met de opsteker van het jaar. Je hebt het dik verdiend!

Helaas hebben we ook afscheid moeten nemen van één van onze bestuursleden. Luuk Gommers heeft na 6 jaar besloten om te stoppen met het bestuur. Wij bedanken Luuk voor zijn inzet en hopen je in de zaal nog veel te mogen zien!

Jubilarissen – V.l.n.r. Anouk Kanters, Anke van Horne, Monique Adriaans, Evelien Slaats, Jitse Venhuizen
Tess van Doorn – opsteker van het jaar
Luuk Gommers, aftredend bestuurslid.